3

hejsan hoppsan vad bra uppdatering det var här då!
det har hunnit hända endel sen sist,
josse har fyllt 17år, jonas har fyllt fjortis och
det har varit sveriges nationaldag (vad det nu då är egentligen?).
vad jag har gjort har jag däremot glömt... hehe, minne!
men typ varit med jens och josse iaf vet jag.
iaf så köpte jag ett par acne shorts på diva idag, as nice!
imorgon ska jag kanske köpa en kavaj.
på torsdag drar jens till skåne, och jag kommer sakna honom så innerligt mkt!... ♥
kommer itt träffa honom på nästan två veckor
eftersom jag sen drar på söndag till turkiet och blir där en vecka.
men usch vad skoj det ska bli i turkiet!
nä, nu måste jag plugga kemi.......
jag är hungrig........
jag är sjuk..........
jag måste bli frisk innan söndag!...
jag längtar så sjukt mkt tills skolan är över!...
ikv kommer jens hit.
jabra, då vet ni.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0