1år och 2 månader

tja!
har hunnit med att ha bild på morgonen, det var drygt som satan. gjorde typ itt nå.
just nu har jag historia och jag har ingen aning om vad vi håller på med och snart äre prov. bra där!
sen har jag lunch, matte och kemi kvar. efter skolan drar jag in och möter jens och sedan drar vi till han och myser på på våran 1 år och 2 månaders dag. tiden går fort då man har kul, yes.
igår så klippte jag mig också. blev rätt nöjd faktiskt, skönt med fräscht (?) hår iaf.
idag fyller min vän frida år (som jag träffar allt för sällan). hon blir iaf 18 år, så grattis på henne!
peace! (köpte ett par peace örhängen igår också btw.)

the truth hurts, the lies worse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0