att stanna upp ett tag kan ibland vara enda möjligheten att orka gå vidare

hejsan!
tänkte ta lite kort vad som hände i stugan..
onsdag: kom till stugan. fixade allt i stugan och tog det mest bara lugnt.
torsdag: drog ut med skotern, tolkade med spark och slalom. på kvällen kom jenny, martina och anders till stugan, då kom alla till oss och fika osv.
fredag: massa skoteråk, åkte upp till kojja (uppe på ett berg), sen åkte jag med slalomena (?) nerför. på kvällen var vi hos thord och siv och käka middag. på kvällen kom anders kompisar, då blev det ferre (för dom äldre... haha). massa kul på kvällen.
lördag: åkte upp till kojja igen. anders kompis kompisar kom.. dom hade varit med om ett mordförsök, så en av vännerna låg på sjukan... ajaj. iaf så for vi hem vid fem tiden och kom hem vid åtta tiden. nån gång efter nio kom jens till mig och han har jag nu varit med fram tills imorse.
tur med vädret hade vi då minsann i stugan, sol och -5 varje dag. skoterföret var värre det, pudersnö och mkt snö så man syntes itt om man hoppade ner i snön (helt allvarligt) och ovannavatten på isen typ mer än en halv meter.. men det var skönt att komma iväg ett tag, helt klart!
nu är lovet slut, och jag sitter vid skolbänken igen... så jävla surt.  idag har jag spanskaprov, ett väldigt avgörande prov så jag måste klara det. jag är orolig!!
bilder från stugan kommer kanske senare idag.
ciao!

jag vill bara att allt ska vara som förr mellan oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0