helgen

hallå!
i fredags blev det en jävligt mysig dag, just en sån där dag som jag verkligen behövde. jag blev bjuden på bio av min älskade. vi såg på remember me, och den var riktigt bra den filmen må jag säga!
i lördags så sov vi ut länge, bastade, gick på promminix, bakade, såg på film och chillade på.
igår så såg vi film och itt gjorde alls så mkt, vi tog det mest bara lugnt. söndagar ni vet..
imorse då jag satt på bussen var jag så förbannat trött så jag höll på att somna hela tiden. förbannade skola! så jävla skönt det ska bli att få lov på torsdag, dra till stugan och bara känna lugnet (även om det finns saker som hade kunnat bli bättre under lovet..). till stugan kommer då jens följa, malin, sanna och petter kommer också och massa fler. massa skoterkörning och stek i solen. gr8!
nämen, nu blev detta långdraget.
tack alla fina vänner för att ni finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0