ibland blir jag så less på allt skitsnack

tjabba!
idag bakade jag as goda blåbärsmuffins med petter. sen spelade vi lite spel, ladda ner musik till min mobil och umgicks med syster.
ikv blev det att dra en sväng förbi coop och fylla på mobilen och köpa tuggummi. sedan vidare till virre och se på dag-otto och spela svarte petter, haha. väl påväg hem så var jag så rädd. jag hatar verkligen att gå själv hem genom edeforsgatan. det enda jag mötte på vägen hem var en hund som såg ut som en björn bokstavligt talat med nå ägare som var as skumma + en bil som skrämde skiten ur mig. japp, väl hemma så sov alla och jag gillar itt att komma hem sent till ett mörkt och dött hem (då jag är rädd börjar jag fantisera att jag ser saker, haha?). så nu ska jag gå och släcka ner här i källaren och sedan gå och sova. imorgon blir det itt sovmorgon precis.

jag hatar allt du säger och allt du lovar - inget av det kommer ske iaf, någonsinn.


haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0