jag saknar inte dig, jag saknar den du var förut


jag hatar hela världen då det är såhär.

helgen kommer iaf bli skoj - på fredag ska jag mest troligt och rida med emma, bara jag vågar så :D på lördag ska jag på ferre och fira virre som fyller 17 bast imorgon. yes, och på söndag blir det att ta det lugnt med mina älskade läxor..
vet ni hur dum jag var idag? jo, jag glömde min dator ute i korridoren då jag sku hem. då jag kom hem märkte jag att den var borta och fick värsta panikanfallet och började ringa runt. som tur var så hade emma stoppat den i vårat skåp. japp, och nu måste jag dras med min virus infekterade damp dator. satt nyss och höll på med en jobbig och onödig grej i engelskan. och då jag hade gjort hälften nästan så slockna min dator och började låta och skaka som satan. då trodde jag det var rip datan, men nädå den satte igång igen. men, mitt engelska arbete var borta. damp! så nu måste jag börja om från början med det igen. ska dock göra det på papper nu utifall att, för man vet aldrig med denna dator. så fixar jag in det på datan imorgon elr nå.
tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0