thank you for not believe in me



snygg cardigan från kappahl av alla ställen.
men nu måste jag tänka lite på mina pengar så jag itt bara köper allt jag ser och vill ha.
i helgen vill jag se remember me, så jag hoppas på att få med mig nån till helgen.
kanske vi kan dra ihop oss flickor och sedan göra nå?

på fredag kanske jag ska med emma och rida, men jag vet fan itt om jag vågar.
det var så länge sen jag red och jag längtar så mkt efter den där underbara känslan av att sitta på en häst.
men jag är så rädd att göra bort mig eller att jag får en pms häst.
måste iaf bestämma mig snart, men jag vill (men vet itt om jag vågar)!
hade varit sjukt kul iaf.
för tillfället är jag på sjukt dåligt humör.
I hate when you ignore me, liksom.
jag har så tråkigt så man kan dö.
söndagar suger helt enkelt apa.
imorgon äre skola och jag längtar nästan (bara för att jag har så tråkigt just nu).
har en bokad klipptid den 31 mars, men ska fråga mamma om jag kan få klippa mig på ett annat ställe imorgon ist.
för mitt hår är så slitet så det går itt beskriva med ord.
topparna är vita som vitaste snö och går av lika lätt som ett ruttet löv går sönder om man mosar det i handen.
japp, mkt vackert.
imorgon funderar jag på att köra på en ''dagens outfit'', vi får väl se hur jag gör.
nä nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, det blev lite långdraget det här inlägget.
i'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0