turkiet

har ju glömt berätta - igår beställde mamma resan till turkland till sommaren.
trodde itt att det var sant, och det gör jag fortfarande typ itt.
det är så overkligt, jag trodde jag skulle hinna dö innan jag skulle få fara ut och resa typ, haha.
kommer nog bli as bra iaf, alanya tror jag det hette dit vi ska.
jag har typ ingen koll, jag vet itt ens när vi far och hur länge vi ska vara borta osv.
hotellet såg itt så as fint ut, men det låg bra till, jätte nära stranden och i centrum.
jag längtar så mkt!!!!!!!! tror det är precis då skolan slutar som vi far, men jag venne.
aja, jag gör allt för att bara tänka på bra saker nu för att orka med saker och ting.
historian sket jag i. känner mig as dålig för det. gav henne en lapp om varför jag itt ville göra det idag.
jag hoppas verkligen hon förstår...
nä vafan, ge mig sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0