fullt upp

hejsan!
imorse gick jag milen med jens.
det var jobbigt, upp och nerför hela tiden typ..
efter det for vi till jens och myste lite.
sen for jag till josse.
väl hemma hos henne drog vi och mötte i stort sett hela våran förra klass.
vi drog hela gänget till susann som blev så glad så hon fällde en tår.
åh, älskade söta susann :')
det var riktigt kul att träffa alla igen också!
jag och josse drog oss in till stan sedan.
fick itt gjort det jag skulle, så köpte mig en glass ist och chillade.
då jag kom hem slängde jag i mig mat sen for vi till mormor och morfar.
fikade på och sånt där.
sen for vi till hemmakväll och köpte godis, mums!
har försökt se på romeo och julia ikv (eftersom jag itt orkar läsa boken),
men är för trött för att fortsätta se, så fortsättning följer imorgon typ..
alltså, nu ska jag sova.
såfort jag och emma fått ihop ett bildspel bara.
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0