you would not be there for me


känner mig lite smått less och sur just nu. lovet är slut och allt är som vanligt, japp.
under lovet har jag hjälpt jens att måla om i hans rum. så i helgen tar vi an mitt rum.
annars blir det väl mest att bara plugga under veckan. dansinlämning, danshemmaprov,
engelska filmanalys och säkert massa mer. problemet är att det var ett tag sen jag såg
filmen, mina anteckningar till dansinlämningen är borta och mina frågor till
danshemmaprovet är också borta. what to do? liksom.
senare blire att baka bullar med bror och försöka skriva filmanalysen.
nu ska jag bara vänta in papi och sen dra och handlar ingridienser till bullarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0