‎..men i dig såg jag ljuset

ännu en inlämning är klar, och såklart gjorde
jag den som vanligt i sista minuten.
och vill ni veta en lite kul sak?...
imorgon ska jag göra en till inlämning + en
redovisning i sista minuten, konstigt...
och en annan kul sak är att jag ska vara med
jens och hans kusiner i helgen = jag fattar ingenting,
eftersom dom bara snackar finska. kul för mig liksom!...
fast på lördag är det min och jens dag, 1år och 9 månader firar vi!
aja, har suttit vid datan hela dagen och pluggat nu,
så nu pallar itt mina ögon längre.
natti!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag har också varit på släktträff när de pratar finska, de är typ bara att le och säga "hehe..." när alla andra skrattar ;)

2010-10-14 @ 15:01:50
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0