snö?

igår stod det på allas facebook profiler att det snöade?
jag märkte itt nå, men å andra sidan så kollade jag
aldrig efter heller... hihi.
har kirrat mitt första mvg för detta år också, nöjd!
eh... det har varit den 10/10-10, coolt...
detta år är det lika många fredagar, lördagar och söndagar,
det händer tydligen väldigt sällan.. (tror det var nå sånt).
har vait ut med jens och käkat i lördags på exotic också..
och en sak jag är nöjd över mig själv också är
att jag skrev en hel jävla rapport igår.. satt från 17.30-23.30.
mina ögon var torra och trötta efter det kan jag lova...
ja och nu börjar jag snart... missade bussen idag, orkade itt stressa.
så tar 24 bussen och kommer lite sent ist.
och idag ska jag vara med jens, kanske
plugga lite och städa mitt rum också.
hareeeeeee gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0