baby I'm sinking, merely sinking


jag är fan sur alldeles för ofta helt i onödan.
och sen ångrar jag mig att jag ens blev sur,
och då har jag svårt för att bli glad igen.
hehe, okej?

imorgon kommer jag iaf vara en glad chäj.
jag slutar ett ist för fem, underbart?
eller egentligen tror jag att jag har dans,
men det visste jag itt, hihi.
sen ska jag på barnparty hos petter,
han fyller 5 år, och jag tror han är ganska stolt över det.
det har han iaf varit dom senaste månaderna, haha, tötisss!
ska bli så himla kul att få träffa trollen och min syster.
resten av kvällen blir det bara att mysa med min fina boyfriend,
kolla på idol osv lixxxom.

nähörrninini, ikv blir det en tidig kväll.
har itt sovit i min egen säng på ett tag nu, så ska bli skönt.
förutom att jag är ensam då. :(
så avrundar vi detta inlägg med en fin låt:


♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0