en vecka kvar till stockholm

idag drar jag till stugan.
det ska bli så fett skönt så ojoj.
måste dock plugga som ett svin där..
eller?... venne om jag ska göra miljökunskapen, hehe.
men engelskan gör jag nog.¨
och psykologin sprar jag till nästa vecka.
det känns att skolan har kommit igång nu, och det
känns itt helt ok.
nu måste jag packa, hämta en till macka, gå på tossi
och ringa min pappa. om ni ville veta?
bye!
.................................
............
...................................................
....
eller vänta, ska visa en kulig sak!!!!!!!...

såhär ser mitt schema ut nästa vecka, fett nice säger jag då bara!!
dansen på måndag pallar jag itt eftersom den är så sent, så
den fick ett kryss på sig som ni ser.
byyyyyyyyeeeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0