hemma

ja då var vi tbx till kalla luleå då.. :(
vi har haft det helt toppenbra hela tiden!
på fredagen blev det mest bara att strosa runt på
alla affärer, köpte en grön klocka!
på lördagen var det typ sommar i luften, så
höll typ på att svättas ihjäl.. haha, härligt med värme!
vi gick typ runt precis överallt på lördagen också, nk, åhlens
och alla småaffärer osv. köpte en kofta och en skjorta.
idag hann vi itt att göra nå speciellt, eftersom affärerna öppnade 12..
så vi drog till arlanda lite tidigare, tog oss en fika, köpte godis
och gick runt och kollade.
nu är jag hemma och deppig över att vara tbx.. men så kom
mamma till mitt rum med en gammal skrivbok där det står på
första sidan ''tille thérése'', denna bok fick jag säkert för typ
9år sedan av min vän som numera (11år tillbaka) bor i frankrike,
har itt träffat henne på säkert 4år... så nu när jag fick se boken börja
jag sakna henne, hon och jag var bäsa vänner då vi var små
och var alltid med varann, men så for dom på semester till frankrike
och hennes mamma träffade en kille, så dom flyttade dit.. typiskt!
aja, nu måste jag göra min psykinlämning, ja psyyyyyyyk!
den är helt knäpp, och jag hatar den mest! svinsvår inlämning typ :(
ajuste, såg ju petra mede i stockholm btw, coolt!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0