i'm heartbroken without your love

hejsan!
igår var jag på actic och tränade med jens.
gick hos en instruktör, och det kändes riktigt bra.
nu gällere bara att övertala min envisa
pappa om att jag ska få börja träna där.
idag har jag träningsvärk, är på dåligt humör,
är trött och vill itt träna in engelska glosorna.........
snart (när mamma kommer hem) ska jag och
fixa min lön, det är på tiden!
och efter det drar jag till jens.
och imorgon firar jag och jens 1år och 8månader.
det är fan galet!
aja, nu måste jag packa ner typ en miljon saker,
kolla igenom engelska glosorna och fixa mig lite innan
jag ska iväg.
och btw så drar jag till stugan i helgen, det ska bli fett skönt!!
tjaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0