20110224

framtidsresan på sf halva dagen. det var fan det segaste jag varit med om. fick as ont i huvet av att bara sitta där i flera timmar. efter det drog typ alla nv2:or till max och käka. ist för att dra på svenskan så gick jag och emma på stan. och sedan ist för att dra och åka skidor på idrotten tog vi bussen hem. busigt! haha, nämen... idag blir det då fan itt att göra ett piss. ska gå och lägga mig tidigt så jag orkar hålla mig uppe imorgon, hehe. för imorgon ska vi fira sara som fyllt 18år. tror det kommer bli riktigt jävla kul! så dagen kommer vara väldigt stressig imorgon känner jag. hatar stress. men det ska nog gå. slutar rätt sent, ska hem och eventuellt duscha då sen käka middag. sen vara hos sara klockan fem. då ska vi fixa oss inför kvällen och fanny ska klippa till min lugg. och sen ska vi vara typ kvart över sju i lokalen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

packa allt du ska ha med idag så gåre fort(are) imorgon! :)

2011-02-24 @ 15:30:42
URL: http://mimmijonsson.blogg.se/
Postat av: Toblovenubbb

Great site and interesting informations. THX!

2011-04-28 @ 11:25:34
URL: http://toblovenubbb.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0