20110112

ist för att göra allt som jag skrev på mitt förra inlägg att jag skulle så har jag suttit här, laddat ner musik, laddat ner film, varit till malin i massa timmar och bakat. och nu ska jag käka min kladdis till min nerladdade film, ''a walk to remember''. matten får vänta till nån annan dag. men har typ itt tid nån dag.... illa! men det löser sig. allt löser sig på ett eller annat sätt! typ...
juste, en jävligt kul sak som malin berätta när jag var där. sanna skulle gå hem själv från skolan idag. hon skulle gå hem klockan fem, och hennes lärare hade lovat malin att påminna sanna. när klockan var halv sex började malin bli orolig. så hon ringde till sannas mobil. och gissa vem som svarar? jo, en turk (som malin sa). malins hjärta stannar ett tag och hon tänker att nu fan har nån tagit henne. men ''turken'' säger att det är hans mobil hon ringt till, hans egna alltså. så hon lägger på, ringer hem till läraren och berättar vad som hänt. hon tar numret till det andra fritidset och ringer dit. då säger dom att sanna är där. alltså haha, så jävla typiskt. då hade läraren glömt påminna sanna. och malin hade slått en siffra fel på sannas nummer, det var därför hon kom fel. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0