20110114

idag har jag hittills: skolkat från dansen, pussat jens hejdå, tagit sovis, träffat min syster,
åkt till skolan, haft matte och engelska, tränat på actic med jens och sedan åkt hem.
resten av dagen verkar jag bli själv. så jag ska börja med att käka middag, baka scones,
äta scones med massa ost och dricka o'boy, räkna lite matte (måste, men kommer jag?..),
ta en lång dusch, se klart på en film jag börjat se och sedan gå och lägga mig tidigt. för
imorgon ska jag upp tidigt som fan. för imorgon ska vi dra till ikea vid 8-9 tiden. blir där
hela dagen. sedan ska jag vara med brudarna på kvällen och sen drar jag till jens och sover.
och på söndag ska jag vara med jens, för då är det våran 2års dag! ♥ så lär itt skirva här
nå mer förrän på måndag tidigast. bara om ni ville veta, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0