dag 14 – den här månaden

den här månaden har nog varit den värst på länge. höll på att tappa en person som betyder allt för mkt för mig för att jag skulle orkat tappa han. hade iaf as kul på nyår med massa kuligt folk. verkligen lyckat! sen har jag haft massa fina studer med mina vänner också. men i helhet hade jag nog kunnat skippa den här månaden faktiskt..
imorse var jag allt för trött för att orka stiga upp. skippade tre lektioner. men nu ska jag snart dra till min sista lektion. värt, nä. men ja, jag måste fan kolla upp varför jag är så trött hela tiden. för det är fan asjävlajobbigt! jag orkar aldrig nånting. skulle egentligen bara kunna sova hela dagarna. blir på så dåligt humör också. så jag måste ha brist på nånting, nu måste jag bara kolla upp vad det kan vara. yes. och efter middan drar jag och tränar. sen ska jag försöka skriva så mkt jag bara orkar på engelskan så den blir klar nån gång. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0