dag 8 – det här har jag på mig i dag


idag har jag nästan bara cheap monday kläder på mig. min fina färgglada cheap monday
skjorta som jag köpte på mellandagsrean. mina gråa cheap monday jeans. och mitt svarta
cheap monday linne. cheap monday loggan är ju en döskalle, så lite kul att jag har min
döskallering också, hehe. och min älskade norrbottensring också såklart. sen underkläder
och sånt man alltid har. och fakitkst för en gångs skull så har jag örhängen i alla mina hål i
örona. fast vi får väl se hur länge det varar. jag tål verkligen itt nickel i örona, får infektion
dirr, och det börjar klia och svälla upp som jävla fan. satte i dom för typ 30min sen, och det
kliar redan... åh :( sen har jag iaf min gröna klocka som jag köpte i sthlm.
ehja, det var nog allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0