dag 9 – mina syskon

jag har en lillebror som heter jonas. han är 3år yngre än mig, alltså 14år. när vi var yngre så slog vi ihjäl varann nästan varenda dag. vi bråkade jävligt mkt alltså. det är först nu på senare tid som vi kommit nära varann, som vänner alltså, haha. nu för tiden bråkar vi nästan aldrig. det käns skönt! ja, vi bor såklart i samma hem. och han är bra att ha när vi är i stugan också, för då har jag ju alltid nån att vara med, hihi. på fritiden lirar han basket, spelar cs, hänger med vänner och gör hyss. han betyder väldigt mkt för mig, och det käns skönt att bara ha nån som finns där, ingen som frågar så mkt, utan bara finns där!
love u! ♥
jag har en storasyster också. hon heter malin och är 30 bast. hon är alltså väldigt mkt äldre än mig. rättare sagt 13år. men detta beror på att vi itt har samma mamma. bara samma pappa. pappa träffade alltså min mamma senare när malin redan var rätt stor alltså, hehe. kommer itt ihåg så mkt från det att hon bodde hemma eftersom hon bodde rätt mkt hos sin mamma, och sen var jag ju så liten när hon flyttade hemifrån. 2003 (tror jag det måste bli..) så blev jag mpster för första ggn. jag var så stolt. detta busfrö heter sanna och är världens coolaste, hon har alltså ärvt coolheten av mig ;) nämen helt ärligt, hon är typ som mig, haha. tre år senare blev jag moster igen, men denna gång till en pojke. han heter petter och är världens goaste. om ni nu itt fattade det så är ju detta såklart min systers barn. mja, och på fritiden så är malin med sina barn, festar, jobbar på llt och ränner runt. med malin kan jag prata med om allt och jag är alltid välkommen till henne om det hänt nå. hon betyder såklart väldigt mkt för mig också.
love u! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0