good luck to me

jag har matte c slutprov imorgon. och jag har inte öppnat matteboken än.. ist så har jag städat in alla mina kläder i min nya byrå, bytt sängkläder, varit barnvakt i tre timmar (petter och jag somna med våra huven lutade mot varann, sött! hihi) och gjort mini plättar. detta är en riktigt dålig sida av mig som jag itt alls gillar (att jag jämt skjuter upp saker till sista minuten eller bara skiter i det helt). aja, detta kan jag itt bara skita i helt och hållet. så nu blir det sitta här med matten tills jag lessnar (väldigt snart vill säga) och går och lägger mig. good luck! och btw, ubbe gav oss ett oförberett fysikprov idag. sneeeellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0