skolan

sitter här och gruvar mig för skolan. mitt schema ser förjävligt ut. jag har as mkt plugg.
jag har nationella i matte c om en vecka typ. kemi b börjar. har en massa hål (för mig
själv). börjar 8.15 varje dag. slutar as sent varje dag. så denna termin, om ni tror jag dött
så nej, jag har bara itt nå liv!... men en sak har jag iaf bestämt (som många ggr förr, men
nu ska jag verkligen kämpa för att hålla det!) mig för är att försöka satsa på skolan mer.
även om det känns jobbigt, svårt och helt och helvete så ska jag ändå försöka kämpa! för
det har jag så mkt för när jag väl går ut gymnasiet med betygen. ska även också försöka ta
mig tid och ork till gymmet mer, för om man tränar så får man mer ork. det är fan sant - håller
man igång blir man piggare = det går bättre i skolan! aja, nu ska jag väl typ snart gå och sova.
i'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0