är ni med yao?

big brother finalen var i söndags och jag är sjukt nöjd med att simpa vann! :D dock mindre nöjd med att martin kom tre, men det sprollar. i söndags så fyllde min lillebror moppe- och byxmyndig, ojojoj! hehe, nämen...iaf så eftersom dom kom hem sent igår från stugan så kommer det lite släkt hit idag på fika och sånt. sista skoldagen på skolan idag då. den sög. hade fysikprov. hade itt pluggat ett skit. och kemiprovet ides jag itt göra. så lär väl måsta göra det efter lovet. måste lämna tbx en försenad bok också, när jag nu ska orka det.. aja, imorgon är det typ skogensdag. men jag funderar nog på att skippa det och ta sommarlov idag. japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0