jag ser domen i dina ögon

håkan hellström igår i 2h, var väl rätt grymt. även om jag bara kände igen typ 3 låtar, hehe. sen såg vi looptroop också, fast dom var här sist jag var på -30°, så dom hade jag redan sett. sen hann vi itt med att se så många fler. kom hem vid ett tiden och gick och la mig dirr med ett förjävligt surrande i mina öron... imorse var det ju meningen att vi sku till leo's lekland. men det blev itt så. men steg ändå upp rätt tidigt så jag ska hinna plugga matte. fast känns ändå som att jag itt kommer plugga nå... men måste! men det är så förbannat tråkigt och svårt... sen blir det iaf att dra och hälsa på malin så jag får träffa dom iaf. sen vidare till jens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0