jag vill dig väl men negativt är ditt svar

idag kom jag hem efter fyra tiden. och efter middagen kom jens hit. han for för typ en timma sen. imorgon far han till finland och åker slalom tills på söndag... :( har itt hunnit plugga nå idag alltså, så usch fy och blä vad jag har mkt att göra imorgon då......... men nu hade jag tänkt läsa igenom mina två redovisningar som jag har imorgon så jag vet vad jag ska prata om iaf, hehe. sen kanske jag hade tänkt kolla igenom nå dansvideos på tuben och se om jag får nå bra förslag till min dans. annars då? det snöade idag, så bidde jag ledsen i ögat :'( och jag ska gå och sova såfort jag kan (=lär itt kolla på nå danstips...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0