lista

Jag lyssnar på musik
Jag pratar norrländska I guess
Jag tycker om att vara med mina vänner och pojkvän
Jag avskyr när folk är falska och ljuger
Mina vänner är guld värda
Min första vän hette jasmine
Kärlek är en underbar känsla
När jag borstar tänderna duschar jag oftast samtidigt, haha
När jag lagar mat så blir det oftast gott
Jag gillar att känna frihet (från skolannnnnn alltså!)
Det sexigaste yrket är nog hmmmmmm, kanske brandman...haha, vet itt riktigt
Jag är rädd för att allt är påväg att gå till det som varit
Den värsta känslan är att itt känna sig älskad av någon riktigt nära (för tillfället iaf)
Den bästa känslan är att få sommarlov typ, haha
Jag är bäst på att sista-minuten-plugga typ, haha
Jag är sämst på att ta vara på tid
Om jag va ett djur skulle jag vara en oxe (som mitt stjärntecken - envis)
Om jag va en insekt skulle jag vara ett bi och stickas i rumpor, hehe ;)
Jag kommer alltid att vara envis
Det finaste som finns är att känna lycka
I sommar har jag itt tältat
Sist jag grät var lite igår
Jag kan inte göra allt bra själv
När jag vill tänka så vill jag vara ensam och ligga i sängen eller sitta och lyssna på musik
När jag bakar så bakar jag kladdisssssskaka, chokladbollar eller bullar för det mesta
När jag vaknar på morgonen så vill jag få en kram av jens
Innan jag går och lägger mig umgås jag med jens eller vänner, ser en film eller serie, pratar i telefon eller sitter vid datan
Just nu tänker jag på det vimlar av tankar just nu
Bebisar är föööööör sötaaa!
Idag har jag sett på bb
Ikväll ska jag gå igenom min dans en gång till sen sova tidigt
Jag vill verkligen att allt ska vara bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0