minus trettio°

gårkvällen/natten var grym. först massa fika och smörgåstårta och annat kul. sedan vidare in till stan där vi hängde på corner (eller vad det nu heter?) fram till sena natten. kom hem halv fyra, därför sov jag också till halv fyra idag eftersom jag gillar att sova 12timmar, haha. blir tydligen en sen kväll ikv också med massa skoj eftersom sara nyss ringde och erbjöd mig en -30 biljett. så det blir att dra dit med sara, emma och fanny ikv. och imorgon ska jag upp svintidigt eftersom jag lovat sanna att följa med till leos lekland imorgon klockan 12. sen blir det att plugga matte som fan. och sen eventuellt om jag hinner vara med jens. fy vilken fullbokad helg. får ju itt vila upp mig nå alls, haha! men det löser sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0