the worst mistake anyone can make is being too afraid to make one

hemma efter min första hela dag på skolan för denna vecka. det tog emot. men eftersom jag hade prov och redovisning mina sista lektioner så kände jag att jag itt hade nå val. skönt att få bort sånt och itt skjuta upp det liksom. nu har jag beslutsångest, ska jag chansa på att jag får jobba på hockeyn och dra dit eller dra till malin och baka och mysa. vill på hockeyn, men får veta om jag får jobba först då jag är där så känns ju jävligt surt om jag itt får det då.. det återstår att se vad jag väljer att göra denna kväll! imorgon kväll ska jag iaf hänga med några fina brudar. och vad vi hittar på återstår också att se, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0