dance forever my only one

idag var första skoldagen för mig denna vecka. jobbig som fan, ville bara hem hela tiden, men jag kämpa. får typ feberattacker hela tiden och sånt, usch! iaf så var jag på skolan hela dagen förutom sista lektionen som var frivillig. imorgon är det läs- och hörförståelse delarna i engelska b, alltså np typ halva dagen. sen är det vanlig dag. måste bara komma ihåg 40kr till idrotten imorgon!! sen när vi egentligen har slutat så ska vi på nå föreläsningar om projektarbeten till klockan 17. känns ju aningen surt.. nu ska jag försöka skriva lite på min etologirapport som jag bestämt mig för att den ska bli klar tills imorgon kväll. får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0