1 - en bild på mig + 10 fakta om mig

hahahahaha, as gammal bild...och så ser man itt så bra, det är ju perfekt ;) gillar itt att ta kort på mig själv eller visa dom. så denna får duga! :D
  • jag är 18år och går tredje året på natur.
  • ibland glömmer jag bort mig själv och tänker på andra för mkt, typ måste se till så alla mår bra och sånt. såklart bara dom närmaste som jag bryr mig om.
  • jag har haft ett förhållande sen 16 januari 2009 med världens underbaraste!
  • mjölk är något jag avskyr, minns itt sist jag prova smaka det faktiskt. kommer aldrig mer göra det heller.
  • jag gillar hemmakvällar med en film och nå gott att äta med bra sällskap. men att fest är kul också, bara itt för ofta.
  • jag längtar tills jag flyttar hemifrån, för jag vill så gärna inreda och få ha det som jag vill liksom.
  • det spelar ingen roll om jag städar i mitt rum eller itt, för det är ändå dammigt och stökigt dagen efter. därför ids jag itt städa mitt rum nå ofta, och när jag väl gör det så gör jag det ordentligt.
  • jag gillar att vara i min stuga lite då och då. så fridfullt och...liksom en helt annan grej än att vara här i stan.
  • när jag är sur så måste jag säga det till personen. annars går jag typ och är sur föralltid över den saken, haha.
  • den enda jag berätta allt till är jens för han är den enda jag känner mig trygg med att gråta med. och såklart för att jag litar på han till 110%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0