If I could only find a note to make you understand

helgen har varit riktigt bra. dock har jag haft lite feber till och från och mått lite dåligt. tänkt väldigt mkt och varit lite ledsen. men har fått umgås med dom bästa hela helgen och fått vara glad över det helt enkelt. usch, om folk bara fatta hur jobbigt det är... hade kanske varit enklare för andra att första varför jag kan gå från glad till ledsen på en gång, för en tanke kan göra så hilma mkt.. aja, iaf så blev det ingen redovisning idag, lite less.. drog på stan med jonas och mamma efter skolan. och då vi kom hem så var malin här också. nu ska jag tvätta min foundationborste och sen kanske jag slår på en film eller nå.
förlåt för deppinlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0