hold my hand, just in case

jag är döv i mitt högra öra. har varit det i 3 dagar nu. började med att jag hade as ont i det. sen fick jag lock i det. och nu är jag totalt döv i det.... mamma tror det är nån vaxpropp, så ska stoppa i nån gegga i örat ikv och sova med, och sen ska det gå att ta ut vaxproppen imorgon då...tydligen. äckligt!! förövrigt har min tumme fått damp också, den rycker till lite då och då...och detta har pågott i typ mer än en vecka nu.. gick finfint att hämta sanna och petter från skolan idag också. jag och sanna har gjort middag, lax och klyftpotatis. och till efterrätt gjorde vi chokladbollar. sen har vi itt gjort så mkt, fått en lapdance av petter och sånt där annat normalt...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0