if i treated you the way you treat me - you would hate me

krigade mig till max i ovädret med emma på lunchen. hampisen och stripsen var helt sjukligt goda. men jag lovar, det var nästan ändå itt värt det. blev helt jävla dyngsur, höll på att blåsa iväg tttttttyp och jag frös ihjäl resten av dagen (på grund av blöta kläder). som att detta itt var nog då...nä. såklart måste ju brandalarmet gå då också...bara att gå ut med andra ord. fick hämtning från skolan iaf. har tagit mig en varm dusch nu iaf som var helt sjukt skönt. ska fixa mig nu och käka nå, sen bär det av till mallsan för att fira petter :D
edit 20:17: martina och felicia kom och grattade petter. satan i gatan vad glad jag blev av att få se dom :D som jag har saknar dom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0