andra advent

hejsan!
igår blev det att hyra ''the uninvited'' trorja den hette och köpa karra. filmen var bra, och slutet var itt alls väntat. en prommis blev det också och efter det bastu, mys :)
idag har jag och jens bakat med hans mamma och syster lussebullar och busat på.
sen följde jag med min syster till våran kusin och käka middag där. hennes kille är en allt för skön prick och hennes dotter fick jag se gå för första ggn gå :'D hon är för söt! haha, jag och malin hade de förbannat kul på vägen dit också. men det är våran hemlis ;) hehe.
nu är det snart dags för mig att krypa ner i min underbara säng. fast jag hatar att sova utan min jens, sängen käns så tom då och jag hatar att vara ensam :( aja, för väl överleva.
hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0