döden ser oss vart vi går, ty vi går mot döden vart vi går

tja!
har suttit typ hela dagen och hållt på med min historia redovisning. fast det har itt gått så fort fram, så jag har fortfarande lite kvar. fast nu har jag paus iaf. igen.
lär väl itt hända så mkt mer idag. ikv ska jag iaf till sara och hämta min väska, sen bara chilla trorja?
alla har typ varit på stan idag. men jag ska nog fara imorgon. typ byta en klocka och kanske hitta mig nå nya kläder. det blir najs! sen blire att vara med jens då han kommer hem från finland imorgon :D längtar sönder!
påtal om inget så sov jag med en tröja, en filt och två täcken inatt och höll ändå på att frysa ihjäl (var typ genomfrysen efter kvällen). men så vaknade jag as tidigt på morgonen av att jag svättades som ett svin (haha). hade tjut i örona då jag sku sova också, så det var fan itt lätt att somna. haha, jag har nog cp elr nå...
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0