felices navidades

måndag:
halva dagen bestod av tårtbakartävling på skolan. såklart vann min grupp ;) hehehe! och sen fick vi även veta matte nationella och spanska prov betyget, jag klarade båda så min dag blev bästa bara därför :D haha. sen kom jens hem till mig.


min grupps tårta *dräggel*

tisdag:
for på skolan (helt jävla onödigt) och lyssnade på historia redovisningar, sen for jag hem till jens. då hade jag och jens vår lilla julafton och så.
onsdag:
jag och jens for hem till mig och klädde granen osv.
torsdag:
aldrig har min julaftonsmorgon varit så bra, jag fick vakna upp med jens vid min sida :') hihi. iaf så for han hem till sig nyss, så nu ska jag gå och duscha och fixa mig julfin, sen blire massa julmys :D så
GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0