girl with one eye

hejsan!
spanska prvet gick lite bättre än förväntat (för att itt ha pluggat ett skit), men om jag klarar det vet jag itt.
idrotten sket jag i (tyvärr) för att jag mådde skit, hade as ont i ögona och näsan, haha. kanske är jag påväg att bli sjuk? mår bättre nu iaf, men itt helt ok asså.
efter skolan drog jag med några i min klass på estets juluppvisning. det var många bra sångare där. efter det drog jag med emma på max och stan. fick min första julklapp köpt. den är till malin, men vad det är säger jag itt ;) jag har ångest, vad fan ska jag köpa till jens??? :o
idag vettefan vad som händer. blir nog att bara sitta hemma. känner mig helt nere (deppig), ska bli så fett skönt med lov på tisdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0