godnatt

sitter och kollar igenom min blogg från starten. hittade ett bra citat där: ''Var aldrig så arg att du slutar älska! För när ilskan försvinner så har du förlorat den du en gång älskade...''
jaja, iaf så blev jag nästan lite rörd då jag läste lite smått från sommaren och kollade på bilder osv. började sakna min gamla klass så nå jävulskt och sommarlovet insåg jag först nu att det var helt underbart. jag har så svårt att börja om på nytt. jag vill helt ha allt som det var förr. men tyvärr går det ju itt.
jaja, vad fick jag i julklapp då? två par jeans, choklad, bok, halsband, klocka, pengar, tofflor, ljus, mer choklad och en tröja. helt nöjd, men vart är mobilen? ja hörrni, den får jag nog ta ett snack om imorgon... har iaf haft jätte mysigt med mormor, morfar, malin och resten av la familia idag. tycker julafton blir bara tråkigare och tråkigare. men det blir ju typ allt ju äldre man blir, blöh.
men nu ska jag typ gå och sova, trött som ett as...
tjao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0