helg *tummen upp*

tja!
heheheeeeeee, jag ''försov'' mig imorse från spanskan, sen kom jag försent till kemin och en ig varning i matte lär komma hem när som helst.. aja, iaf så var gympan typ as jobbig idag. vi hade boxning. fast lite skoj var de typ ändå ;D hihi.
efter skolan drog jag med några brudz från klassen och käka på max. så gudomligt gott det var asså!
nu ska jag snart gå och duscha (då jag skrivit klart det här typ). efter det blire typ att kanske (öh, ja?!) plugga kemi. sedan ikv så blir det häng med några från förra klassen (högstadieklassen). det blir nog kul. vi ska typ till hemmakväll och köpa gotta och kanske se idol osv. vi ser väl vart det bär av. kanske kan slänga in ett inlägg då jag kommer hem om det itt blir försent elr om jag bara är trött (som vanligt). för imorgon ska jag typ dra rätt tidigt till jens. där blire då att vara resten av helgen, mys!
tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0