jag får liksom ingen årdning på mitt liv

julafton närmar sig!
så vad händer då?;
idag: göra klart spanskan (och kanske börja med historian).
söndag: (plugga historia om jag hinner sedan) dra till jens.
måndag: får veta mattenationella betyget, ''julavslutning'' med klassen, stan (göra hemliga ärenden) får veta spanska prov betyget, plugga historia.
tisdag: historia prov, JULLOV!, lilla julafton med jens.
onsdag: vara med jens.
torsdag: JULAFTON!
sen vet jag itt riktigt mer. på nyårsafton vet jag itt ens vad jag ska göra. vet itt om jag har lust att festa med nå härligt folk elr kanske bara vara med jens och få mig min nyårskyss (hehehihi). hör gärna av er mina vänner om vad ni ska hitta på :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0