jag har det jag gör..

godmorgon!
har min första lektion just nu. engelska. vi gör som vanligt ingenting. glömde min bok. och på måndag ska min grupp redovisa. så ja, i helgen blire itt bara att chilla (vilket jag hade planerat), utan ist blire att läsa en jävla massa och förbereda min redovisning. hatar att redovisa på engelska. fan.
idag påvägen hem ska jag nog hoppa av vid coop och köpa mig lite karra och cola för att sedan fortsätta hem och plugga HELA dagen! I promise. blir itt heller att gå och lägga sig tidigt, för jag har verkligen de jag gör idag. men jag får skylla mig själv att jag jämt sparar allt till sista sekund.
påminnelse till mig själv - saker att göra innan lovet:
* histora redovisning (sydafrika)
* engelska redovisning (bok)
* svenska redovisning (argumenterande tal)
* kemi prov (kap. 4-7)
* spanska prov (kap. 3a-3c)
* spanska läxförhör
* engelska läxförhör (?)
* köpa julklappar
* förbereda engelska prov (direkt efter lovet)
* idrottsprov (efter lovet nån gång)
och sen äre säkert en jävla massa jag missat nu.

nu får du faktiskt bestämma dig för hur du vill ha det. men hoppas du förstår att allting kommer aldrig bli som förr..

Kommentarer
Postat av: a

det är inte bara min sak att göra.

2009-12-10 @ 18:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0