klagarN

jag har ont i huvet, jag är trött, jag vill sova, jag måste plugga, jag vill/orkar itt plugga, jag är nyklippt, jag är itt über nöjd, jag vill vara med jens, jag vill itt sova själv.
jag ska sova bort min huvudverk, jag ska itt plugga nå mer..., jens får jag vara med imorgon och sova ensam inatt får jag överleva..
jag tror allvarligt jag håller på att bli sjuk, käns som det iaf :( som att jag sku ha tid med det då....... nae!
har huuuur mkt som helst att hinna med innan jag får gå på lov. kommer jag hinna med allt? tvivlar. kommer jag hinna med nå ig? säkert..
nu är det fan läggdags för mig. tur jag har sovmorgon imorgon då. itt för det käns som så stor skillnad..
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0