lucia - tredje advent

fredag:
spanskan hoppade jag över, kemiprovet gick som förväntat (sämst) och på gympan klättrade vi. det var typ kul, men läskigt.
efter skolan drog jag med jens och käkade minimål till lunch. efter det drog vi till han, och blablabla vad vi nu gjorde. typ basta, såg film och nå. ajuste, vi såg ju såklart på idol. ville innan att erik sku vinna, men tyckte calle var bättre i fredags så därför ville jag att han sku vinna. upptäckte hur tråkig faktiskt erik är. men tyvärr vann erik (såklart) iaf. vinnarlåten ägde iaf tycker jag.



lördag:
drog vi hem till mig. var med sanna och petter lite som sov över här också. och så bakade vi allihopa lussebullar. på kvällen hyrde jag och jens film och myste på.
idag:
har jag varit med jens också. vi har typ gått en miljard ggr till coop, haha. bakat kladdis. och blabla.
just nu sitter jag och försöker hitta nån bra bokrecension till min engelska bok som jag har redovisning på imorgon. har nämnligen itt läst nånting från den, hehe. så det kommer ju gå. bra. not.
nu ska jag gå på toa, borsta gaddarna och sedan läsa några bloggar för att sedan sussa kudde. najs!
bye

Kommentarer
Postat av: Veronica

Blablablaaa!

2009-12-14 @ 16:43:44
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0