bilderna jag lovat

Hejsan!
Här kommer en jävla massa bilder lite sådär i efterhand.


Mys vid elden kvällen innan midsommar :)


Vid bryggan.


Här kan jag lova att jag var sur, men varför behöver vi ju kanske itt gå in på.
Iaf så var de här väl den enda bilden från midsommar :/
Men midsommaren firades med massa folk, och var trevlans framtill... Ja, då jag tog den här bilden ;p haha.


Casper på Gullöholmen :)


Martina på Gullöholmen :)


Tordh och Sivs stuga på Gullöholmen :)


På Gullöholmen :)


Ett hus som nästintill har rasat på Gullöholmen.


På Gullöholmen.


Fiska med Jens i stugan - mys :)


Mys med älskling i stugan :)


På arons med busfröet Sanna :)


Vaka och baka med Veronica :D


Sola och bada med Sara och Emma :)


Sanna innan vi for med bussen till Gullön :)


Haha, Sanna ramlade i ;D


Sanna sötstumpan, så jävla arg jag har vare på henne nu då vi var i stugan.
Haha, trotsunge ;)


Fiske på Bergnäsbron.


Vi fann oss en död huggorm på vägen nedanför vår gård på vägen, fan va läskigt ;D


Lite senare på dan for vi och hälsade på några andra konstiga djur.
I Slagnäs av alla ställen finns de en strutsfarm :D
Fyfan va stora dom är säger jag då bara.


Dom hade även små bejbis strutsar :)


Här satt man och chilla efter en överlägsen seger över Sanna och Jonas i kubb ;) haha.


Slutligen en bild på stugan :)

Idag kom jag hem från stugan, skönt som satan var de. Har varit på jätte konstigt humör där borta, har typ gråtit för ingenting, vilket resulterade till huvudverk och kort stubin. Alltså ingen ville vara i närheten av mig, så jag har haft så sjukt tråkigt och legat och gråtit och så. Men vissa stunde var väl nice. Jag, Jonas och Sanna kastade in en stor vedhög i vedbon, på de tjänade jag 400kr :D De satt super i fickan (y)
Nyss snackade jag med Jens, han satt i Newark och väntade på sitt flygplan. Så han kommer hem imorgon :) Fan va glad jag blev av att prata med han :D Har itt gjort de på några dagar så :) Iaf så blire att vara med han på tisdag, lääängtar :D haha. Imorgon blire typ att städa upp i mitt rum. För just nu ser de ut som... Ja, jag vet itt vad. Sanna har ju typ nästan bott här då jag vare hemma själv, alltså har hon ju stökat ner endel hära... -.- Annars får vi se vad vädret har att erbjuda, hoppas på sol. Iaf så isf blire väl att dra ut med någon :D Haha, ja nu skriver jag bara skit. Men nu har jag komme med lite bilder iaf. Har typ itt nån bloggork kvar, därför kommer bilderna lite för sent. Men bättre sent än aldrig :) hihi.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mysig orm.



TA BORT BILDEN PÅ MIG, JAG SER JU HELT STÖRD UT.

2009-07-06 @ 16:09:14
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fan vad vidrig ormbild, och TA INTE BORT BILDEN ;D

2009-07-07 @ 23:12:16
URL: http://angelicai.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0