sista tiden med 9a

Hallå!
Nu var de ett tag sen jag bloggade. Men har itt haft tid, ork elr lust till de. Men nu ska jag iaf blogga om sista tiden med klassen iaf.
På tisdag kväll drog hela 9a till Niemisel. Kvällen var super och vi hade de trevligt med kubb, spel, grillning och massa annat. Sen natten behöver jag väl kanske itt ta upp, men den var mindre trevlig iaf ;) Klockan sex steg vi alla upp (itt för att vi hade sove nå) och packade ihop våra saker för att sedan dra till skolan klockan sju. På skolan var de brännbollsturnering hela dagen. Så vi började som nå zombies morgonen med massa brännboll. Iaf så vann vi 2 av 4 matcher, men dom andra fuskade så vi hade kunna vinna hela skiten ;) haha. Sen var de niornas avslutningslunch. Vi fick tacos, och de var super gott :D Efter de sjöng några lärare om alla nior. Mellodin om vår klass var ju ändå bäst ;D hahaha. Sen var de lite shit i aulan bara.
Sedan på kvällen var jag med Jens och chilla järnet :)


Ante, Joshua, Olof, Sara och Chrille spelar kubb :)


Jonas, Jehna, Fanny, Joshua och Olof sitter och käkar och umgås :)


Ante, Jehna, Fanny och Joshua spelar nå kul spel ;p


Myspys vid grillen på kvällen med klassen :).. Och myggen -.-


Brännboll :)

På torsdag var vi lediga på dagen, men jag steg ändå upp rätt tidigt för att sedan dra till stan och köpa de sista till niornas avslutningsmiddag och självaste skolavslutningen. Klippte även håret och fick de fixat inför kvällen med lockar :) På kvällen var niornas avslutningsmiddag. Maten var itt den godaste, men efterrätten var suverän (a) haha. Efter de bidde de disco. Lite långtråkigt, men kul vissa stunder :) Vi begav oss hem iaf vid tolv tiden.
Fredagen, skolavslutningsdagen, dagen då 9a skulle splittras, dagen man längtat efter. Då denna underbara dag äntligen kom så var jag itt alls pepp på att ha sommarlov. Jag ville stanna i skolan och bara få vara med min klass. Klarade mig från tårar tills då vi kramade alla förväl. Då blev de lite depp :( Kommer sakna min klass nå jävulskt. Faktiskt :o Även om man kan vara hur trött och sur som hellst på vissa, så älskade jag min klass. För alla var så.. Ja, jag venne. Men ni (dom flesta) livade upp min vardag, och gjorde skolan kul. Jaja, iaf så blev jag nöjd över mina betyg. Hade höjt mig med 55p, så de var ju itt så illa :)
På kvällen drog jag till Angelica och var med massa folk och festa. Hemskt mkt skoj vare :) Senare drog vi alla in till stan och lalla på. Mötte Amanda där och fick en bamse kram :D hihi. Sen gick jag med några hemåt. Väl hemma decka jag på dirren nästan.


Nästan hela 9a <3


Kommer sakna er :(


Mina mentorer Sana och gulliga Susann :)


Fucking 9a, så äre bara :)

På lördag gick jag itt upp förrän vid halv fyra tiden typ. Då fixa jag mig, och sen kom Jens hit. Vi gick och hyrde film och så. Sen myste vi kvällen lång. Sen sov han över också :)
På söndag så följde jag med Jens hem. De bidde att sova över där också :)
Idag då jag och Jens steg upp var de super bra väder. Så vi blev pepp på att gå ut och steka. Men såklart blev de mulet och kallt innan vi ens hade hunne ut :( Skit väder. Iaf kul och mysig dag med älsklingen :) Då jag kom hem på kvällen käkade jag, sedan bakade jag, och nu lyssnar jag på musik och så bara :) Chilldrill kvällen lång nu.
På torsdag blire att dra till stugan och stanna till tisdag näst-nästa vecka enligt mamma och pappa :o Men jag stannar nog bara där en bit in på nästa vecka, och sedan drar tbx hem till Luleå. Sen kanske nån har lust att följa med tbx till stugan? :)
Hugs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0