brick by boring brick - paramore

I fredag då jag for hem från Amanda blev de att Jens hänkade på hem till mig. Så på lördagen vaknade jag upp med han. Har varit med han ända till idag.
Idag har vädret vänt och blivit till pissväder ist, ogilla! :( De skulle gärna få kunna bli lite kallare ute så de kunde komma snö då ist, men icket. Hoppas då verkligen de itt är likadant väder imorgon, för då måste jag ju liksom ut för att ta mig till skolan osv.
Nu borde jag verkligen ta och börja läsa in glosorna som vi har i engelskan till imorgon. Men icke orkar jag de itt. Fyfan, jag är så jävla trött. Tog mig fan en powernap innan middan, sjukt skönt.
Nä nu får jag se vad jag orkar med, jag återkommer då jag orkar också.
Peace! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0