fräsiga skor

Åh jag blev så galet kär i dessa skor från chicy.
Är ju såklart itt säker på om jag ska beställa dom än och om jag får dom elr vad..
Men en sak undrar jag starkt på iaf - vilken färg ska jag ta, svart elr brunt (isf)?
Själv tycker jag dom bruna är lite fräsigare och så, fast dom svarta passar ju såklart bättre till allt.
Fast om jag sku köpa dom sku jag kanske köpa dom bruna ändå. För jag menar, jag kommer ju ändå köpa ett par till skor isf som är lite mer tåliga.
Aja, blir ett snack med mami sen asså ;)


,         BRUNA...............elr..........SVARTA?

(Haha, är itt helt säker på om de är rätt skor dom svarta, tror fan itt de. Men ja, nästan... Sak samma liksom. De är ju iaf såna som dom bruna jag ska ha isf.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0