godnatt.. typ

ÅÅÅÅH, får itt skorna för mamma för ''de är itt vinterskor''. Som att jag itt viste de då din...........
Fan föräldrar förstår sig fan itt på nånting.
Och nu är jag på skit dåligt humör pågrund av skolan, matten och detta.. osv.
Ska typ bege mig till sängen snart typ, få sova bort allt bara.
Aja, har iaf typ jobbat med matten ända sen jag kom hem.. Nästan, förutom mina avbrott typ hela tiden då, haha. Ja, som sagt har jag ju itt komme särkilt långt i matten nu heller. De är fortfarande sjukt mkt jag itt förstår mig på också. Hur fan kommer de gå på torsdag då vi har provet undrar jag bara just nu -.- Seriöst, jag har ALDRIG förr måstat plugga inför ett matte prov. Men nu fan har jag iaf försökt göre, men jag är ändå rädd att jag kommer få ig. Illa!
Aja, vissa dagar suger mer än andra..
Nu ska jag iaf bädda ner mig i sängen och itt ens tänka på matte nå mer idag.. Försöka iaf. Lär ju typ drömma om en massa siffror, bokstäver och konstiga krumelurer och itt veta vad jag ska göra av dom. Haha, kul... NOT!
Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0